Geen toetsing geselecteerd, toch uitdraai

Hallo Rob,

Soms wil je geen uitdraai van de u.c.'s van een constructie maar ben je alleen geïnteresseerd in de reactiekrachten uit een (bestaande) constructie, bijvoorbeeld de reactiekrachten van een bestaand spant op een nieuwe onderliggende constructie maar hoeft het bestaande spant niet getoetst te worden. Ik kies dan bij de uitdraai alleen voor het tonen van de reactiekrachten en zet het vinkje bij de Gedetailleerde uitvoer uit. Echter, in de uitdraai komt dan in het laatste blad tóch een EC toetsing van de staven van het spant. Is de software zodanig ontworpen dat er altijd een samenvatting van de toetsingen in de uitdraai komt, ook al staat die toetsing uitgevinkt of is dit een fout in de uitdraai?

vr. gr.

Frank

Hoi Frank,

Dat zou zo niet moeten zijn. Je moet een uitvoer met alleen reactiekrachten kunnen maken.
Wil jij mij jouw invoer sturen zodat ik dat kan reproduceren? Alvast bedankt!

Mvr.gr.
Rob Baaij

Hoi Frank,

Zet bij de Belastingscombinaties alle toetsingen EN1993 en EN1995 en de grafische uitvoer U.C. uit. En zet dan de Belastingscombinaties weer uit. Maar ik zal het sowieso verbeteren. Jouw helpdeskmelding is #2052.

fr2

fr3

Berekening reacties kapspant reply…xfr2 (20.2 KB)

Mvr.gr.
Rob Baaij