User Interface

Dear users,

we are currently within Struct4U looking again at the user interface to see how we can improve it. The idea now is to change the default ‘Skin’ within the Struct4U Engineering Tools to ‘The Bezier’. We are very curious to hear your opinions. Could you ‘like’ the post if you think this is a good skin? Also, the option will be there to use a ‘Skin’ in dark mode.

Thanks in advance for the effort!

Beste gebruikers,

momenteel zijn we binnen Struct4U opnieuw naar de userinterface aan het kijken hoe we deze kunnen verbeteren. Het idee is nu om de standaard ‘Skin’ binnen de Struct4U Engineering Tools te wijzigen naar ‘The Bezier’. We zijn erg benieuwd naar jullie mening. Zou je de post kunnen ‘liken’ als je denkt dat dit een goede skin is? Tevens zal de keuzemogelijkheid er zijn om een ‘Skin’ in dark modus te gebruiken.

Alvast dank voor de moeite!


4 Likes

Als ik het goed begrijp dan is het grote verschil dat in- en uitvoerveld direct allebei op hetzelfde scherm worden weergegeven. Terwijl je met de invoer bezig bent (bijvoorbeeld het balkrooster zoals in bovenstaand voorbeeld) dan heb je de (beton)uitvoer nog niet nodig. Ik zou dan persoonlijk liever een groter/duidelijker invoerveld op mijn beeldscherm zonder uitvoer dan een kleiner invoerveld waarbij de uitvoer direct al zichtbaar is en een deel van het scherm in beslag neemt. Of zou je anders de interface niet zodanig kunnen inrichten dat de gebruiker kan kiezen wat hij/zij wil zien? Just my 2 cents…