Vraag XConstruct GEO

Beste mensen,

Ik probeer de module GEO uit, maar ik kan niet het demofilmpje starten. Is dat ook op een andere manier te zien?

Verder probeer ik een sondering over te nemen van een tif of jpg. Maar dan komt die heel groot in beeld in de inlees module zodat ik alleen het bovenste deel kan inlezen. Is er een manier om de afbeelding in beeld te verschuiven? Of moet ik het jpg bestand verkleinen?

Hartelijke groet,

Gert Voorhoeve

Het was voor mij ook even zoeken hoe het precies werkte.
Ik heb de link hieronder gezet; volgens mij gaat het nog om een oudere versie:
https://software.struct4u.com/downloads/digitizer.mp4

Daarnaast loop ik tegen hetzelfde probleem aan: de sonderingen worden erg groot weergegeven, waardoor ik niet naar beneden kan scrollen of kan uitzoomen.

Mijn tijdelijke oplossing is om het bestand zo klein mogelijk te maken qua formaat. Met “klein” bedoel ik echt het kleinste formaat dat je kunt instellen.